Redakce


Marek Slezák

Marek Slezák

Vystudoval politologii, od roku 1994 ale pracuje v PR a marketingové komunikaci. V roce 2001 založil Boomerang Publishing, kde je dodnes na pozici výkonného ředitele. Prostě člověk, který to všechno drží pohromadě a že to je někdy pěkná fuška. Díky patnáctileté zkušenosti v médiích konzultuje strategii velkým značkám na trhu.

Martin Vymětal

Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

Jindřich Novák

Jindřich Novák

Už na studiích dělal editora časopisu Navigator. Od roku 2001 je odpovědný za obsahovou, stylistickou a jazykovou úroveň všech firemních magazínů v našem vydavatelství. Za svůj největší úspěch považuje fakt, že v dopravních prostředcích běžně potkává lidi, kteří si čtou časopisy Boomerangu a královsky se u toho baví.

Pavel Matuška

Pavel Matuška

Vede produkční oddělení a je odpovědný za tisk a distribuci. Profesionál a kliďas, který se zocelil mnoha lety praxe v oblasti produkce. Má dost silné organizační schopnosti a doslova kouzelnou schopnost dodržovat termíny. Miluje vláčky, staré angličáky a knihy. Nic ho jen tak nerozhodí.

Andrea Krenková

Andrea Krenková

Během své praxe nasbírala zkušenosti z marketingu, obchodu a komunikace. V Boomerangu má ve svém portfoliu klienty z oblasti módy, financí i automobilového průmyslu. Vystudovala Mediální studia na Karlově univerzitě. Baví ji, že si i v práci může číst časopisy.

Jakub Kaše

Jakub Kaše

Jakub se od roku 1990 profesionálně zabývá grafickým designem. Vystavoval na Mezinárodním bienále grafického designu v Brně 2002, v pařížské galerii Anatome na výstavě Tcheque In nebo při příležitosti výstavy Milky way Confrontation v Praze. Jako art director zodpovídá za design a grafickou úpravu námi vydávaných časopisů. Kouzelník, který dá vašemu magazínu duši.

Marek Hammerschmied

Marek Hammerschmied

Marketingovou komunikací se zabývá od roku 2003. Jako obchodní zástupce uzavíral obchody s finančními produkty, zaváděl nové produkty na trh, tvořil obchodní strategii. Prodeji inzerce do časopisů se věnuje od roku 2005, kdy se stal klíčovým členem týmu sales managerů ve vydavatelství Boomerang Publishing.

Veronika Slavíková

Veronika Slavíková

S Boomerangem spojila i své studium na VŠE v Praze, kde obhájila diplomovou práci o efektivnosti palubního magazínu ČSA Review. Pět let zkušeností s projektovým managementem získala u společnosti zabývající se dotacemi z fondů EU. Marketing se jí dostal do krve během tří let v reklamní agentuře. Stará se o Šťávu od ČEZu, Review od ČSA nebo Výhledy od Veluxu. Nevěří na „kdyby“ a každý dobrý nápad ještě vylepší.

Tomáš Trnobranský

Tomáš Trnobranský

Své práce vystavoval na Bienále grafického designu Brno, Designbloku atd. Pracoval především pro kulturní instituce (Galerie hlavního města Prahy, Správa Pražského hradu, Goethe Institut Prag a další). Specializuje se na úpravu katalogů, publikací a periodik. Opravdu pěkné věci umí v oblasti typografie.

Štefan Švec

Štefan Švec

Vystudoval masovou komunikaci a od roku 1998 pracoval v různých novinách od Kutnohorských po Hospodářské. O šest let později přišel do Vodafonu jako copywriter. Přispívá do periodik s avantgardními jmény jako je Dobrá adresa, Britské listy, A2, Tvar nebo Salon Práva. Aby si od nezávislé kultury trochu odpočinul, stará se v Boomerangu jako hlavní editor o časopis ČiliChili.

Rudolf Král

Rudolf Král

Vystudoval scenáristiku a dramaturgii na FAMU, kam zběhl ze studií žurnalistiky. Nakonec se ale k novinařině vrátil a začal se jí živit. Jako šéfredaktor vedl časopis DVD Movie, natočil několik reklamních videospotů a podobně. V Boomerangu je od roku 2007 a vede hned několik magazínů (například časopisy pro ČSA, TGS, Lidl, Spaar...) a zodpovídá za práci týmu několika editorů a grafiků.

Ondřej Zátka

Ondřej Zátka

První editorské zkušenosti získal na gymnáziu jako šéfredaktor školního časopisu. Během studia na univerzitě spolupracoval jako redaktor s několika nakladatelstvími (Academia, Libri, Prostor), učil angličtinu a také z ní překládal. K časopisům se vrátil v září 2007, kdy začal pracovat pro Boomerang – nejdříve jako korektor, pak i jako překladatel a editor firemních magazínů. Přes jeho stůl projde většina našich anglicky psaných médií.

Martin Groman

Martin Groman

Vystudoval mediální studia FSV UK. Pracoval jako moderátor a dokumentarista Českého rozhlasu, přispívá do Lidových a Hospodářských novin, Respektu a dalších plátků. V Boomerangu sedí u okna a kouká ven. U toho píše a edituje texty, navrhuje kampaně a přemýšlí, co bude o víkendu vařit. Má na starost tým copywriterů a podílí se na časopisech a dalších projektech pro Vodafone, Volkswagen či AWD.

Radoslav Kuba

Radoslav Kuba

Profesionál v kontentovém marketingu. Od roku 2000 se podílel na budování značek Tesco, Nový Smíchov, Metropole Zličín, Centrum Chodov. Pracoval na zrodu a vydávání časopisů TIME IN a Gurmet. Stojí za novodobým úspěchem značky BOTAS a jeho flagship storu Botas Concept Store. Jeho mise je vytvářet pro významné firmy a značky jedinečný, fascinující a pestrobarevný obsah, který jim pomáhá v tom, co dělají a k dosažení toho, co si přejí.

Jitka Součková

Jitka Součková

Vystudovala Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V profesním životě se nejdřív věnovala marketingu a public relations, pak se zaměřila na žurnalistiku a v letech 2004–2010 byla šéfredaktorkou časopisu Barlife. Od roku 2010 pracuje pro společnost Boomerang Publishing, kde se jako editorka podílí na tvorbě firemních i zákaznických magazínů, například pro ČSOB, OC Letňany nebo Český Červený kříž.

Barbora Středová

Barbora Středová

V roce 1986 viděla film Krokodýl Dundee a od té doby chtěla být novinářkou. Studovala žurnalistiku a masovou komunikaci na FSV UK. Pak dělala šéfredaktorku několika časopisů, například JazzTimes, T3 nebo Design & Home. V Boomerangu pracuje hlavně jako editorka všech novin, časopisů a newsletterů pro zaměstnance řetězce Albert. Teď už ví, že s filmem Krokodýl Dundee tohle povolání nemá nic společného. Ale stejně ji moc baví.

Lenka Schindlerová

Lenka Schindlerová

Pro Boomerang Publishing pracuje od roku 2010. Začínala tu jako recepční, protože v té době ještě studovala – obor: prevence kriminality. Nicméně nakonec se rozhodla, že radši než detektivkou bude prodavačkou. A to jí jde opravdu skvěle! Od roku 2014 působí jako sales manager a plní naše magazíny inzercemi.

Lucie Jebavá

Lucie Jebavá

Vystudovala Mediální studia na Karlově Univerzitě a tři roky se věnuje online marketingu. Pracovala pro klienty jako UPC, Joseph and Kingsley, Citibank, Generali, Vodafone nebo Mountfield. Na online marketingu ji baví především sociální sítě a vytváření kreativního obsahu, který nejenom zaujme, ale přináší i výkonnostní výsledky. Od práce odpočívá mimo město v přírodě, u seriálů a filmů, při procházkách se psem Edou a u skvělého jídla.

Jan Studnička

Jan Studnička

Kvůli nucené redakční praxi na žurnalistice prodělal stáž v ČILICHILI, kam o rok později nastoupil jako online contentista, takže teď krmí obsahem nejen ČILI, ale i další projekty Boomerangu.

Markéta Bajerová

Markéta Bajerová

Již během studia žurnalistiky na Karlově univerzitě nastoupila do redakce časopisu Týden a s radostí přispívala také do Instinktu. Rok vypomáhala v online marketingové agentuře VISIBILITY digital, kde měla na starosti sociální sítě. V ČiliChili nastoupila do editorského týmu, který si nemůže vynachválit. Kde jinde by se mohla živit smyslem pro humor? Ve volném čase se věnuje iniciativě Nekupuj. Adoptuj! a miluje cestování. 

Anna Ševcová

Anna Ševcová

Náš boomerangovský benjamínek se k umění dostal už v raném věku díky známosti sochaře Jaroslava Róny. Poté, co si ji na výtvarné škole vzal do týmu výtvarník Michal Pěchouček, dala vale sochařině a po hlavě skočila do ilustrací a grafiky. Už ve svých šesti letech nakreslila knížku o nemocné cigaretě. Po studiu polygrafie na Hellichovce nastoupila do Boomerangu, kde dtpaří a jako člen online týmu vytváří grafiku pro sociální sítě a podílí se na tvorbě komunikačních kampaní.

Helena Suchá

Helena Suchá

I když je spíš kavárenským povalečem, během studia bakaláře na Marketingová komunikace a PR a magisterské Žurnalistky na Karlově univerzitě zcela propadla běhu na dlouhou trať. Než se dostala do cíle, obsloužila celou pražskou kavárnu, uspořádala pár studentských festivalů, byla holkou pro všechno ve státní správě i v týdeníku Ekonom a nasbírala desítky tun jablek u protinožců. Nakonec se jí podařilo zabít dvě mouchy jednou ranou – spojit novinařinu s marketingovou komunikací, a to právě v Boomerangu, kde vášnivě textaří, edituje, přispívá do Čilichili a dělá svačinářku.

Zuzana Košutová

Zuzana Košutová

Zatímco její vrstevníci cestovali křížem krážem po světě, trávila tahle milovnice horského vzduchu svoje mládí uvědomělým studiem žurnalistiky v lavicích FSV. Textařila přitom ve Slevomatu a sbírala zkušenosti na různých stážích, třeba v Hospodářských novinách. Nakonec spokojeně zaparkovala u okna v Boomerangovském kanclu – odtud měli totiž ten nejlepší výhled na zahrádku. Jako správná holka pro všechno tu už nějaký ten pátek poctivě píše, edituje, spravuje sociální sítě a vymýšlí ptákoviny na ČILICHILI.

Petr Kučera

Petr Kučera

Během studia na ČVUT již pracoval na projektech v IBM, nicméně se nechal zlákat kouzlem výkonnostního marketingu, kdy v Sun Marketingu úspěšně započal svojí on-line kariéru. Následný přechod do obsahového světa s Boomerangem mu dal kompletní obrázek o propojování světů obsahu s výkonem. Petr má zkušenosti napříč širokým spektrem klientů - od eshopů jako je Husky, Hayashi, hračky Pompo, přes developerské projekty Daramis Group, Malyraj.sk, obchodní centra až po značky jako je PPG, Hamé a Volkswagen.
Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.