Případové studie

Značka a příběh

Všechny značky chtějí být jako ti nejlepší hrdinové. Experti jako my si pak lámou hlavy, jak to proboha umotat. A ještě k tomu, když se co dva roky vymění strážci značky a každý to chce dělat po svém. Mimochodem vidíte, že pořekadlo „každý je nahraditelný“ je blbost?

Takže místo lámání si hlavy vám povím příběh… A tentokrát nebude o jedný holce. Vyměnil jsem před časem auto. Každé ráno mi za to moje dcery nadávaly: „Tati, ty dveře jsou tak těžký. My je ani nedokážeme otevřít.“ A pak jsem jel, naštěstí bez nich, a spěchající mladík ve velké dodávce mi nedal přednost. Boční náraz přímo na mne. Po chvilce otřesení jsem se začal usmívat a vzpomněl si na nadávky svých dětí. Ty dveře mne zachránily. Takže když někdo jednou řekne, že jeho hlavním posláním je udělat čtyřkolový železný škatule co nejbezpečnější, stojí si za tím, nepřestává o tom mluvit a navíc, co říká plní, tak mi nezbývá nic jiného, než si příště koupit to samé auto. Jestli mám všech pět pohromadě.

…a víte jaké, i když jsem ho nejmenoval?

Tak to je příběh značky.


Marek Slezák

O autorovi: Marek Slezák

Vystudoval politologii, od roku 1994 ale pracuje v PR a marketingové komunikaci. V roce 2001 založil Boomerang Publishing, kde je dodnes na pozici výkonného ředitele. Prostě člověk, který to všechno drží pohromadě a že to je někdy pěkná fuška. Díky patnáctileté zkušenosti v médiích konzultuje strategii velkým značkám na trhu.

,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

− 3 = 4

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.