Čilichili.cz jako internetová verze úspěšného tištěného časopisu funguje už od roku 2008. Se svým starším předchůdcem se co do úspěšnosti může srovnávat od loňského léta, kdy prošlo masivním redesignem. S měsíčním zásahem až milion čtenářů je jedním z nejúspěšnějších zábavních portálů svého druhu u nás.
Do léta 2013 platilo Čilichili.cz za relativně úspěšné médium, se solidní návštěvností (denně až 20.000 UV), sázející výhradně na zábavný mix obrázků, krátkých článků a převzatého obsahu, s minimem propojení se značkou.
Masivní redesign odstartoval úplně novou éru postavenou nejen na zcela odlišném propojení tištěného a onlinového média tak, aby čtenáři zůstal jednotný zážitek bez ohledu na to, zda čte na papíře, nebo v jakémkoliv elektronickém zařízení, ale i na zásadních obsahových změnách.
Za úspěchem stojí především unikátní texty, monopolizace „číselných“ titulků a soustředěná práce s facebookovou základnou. Denní návštěvnost webu se dostala daleko za hranici 50.000 uživatelů a počet fanoušků na Facebooku, který se stal klíčovým trafic driverem (až 70 % návštěv na webu pochází odsud), se blíží k 90.000. Společně se změnami se posunula i cílová skupina, která během jednoho roku zestárla z teenagerů do věku 20-35 let.
Pro Čilichili.cz je ovšem klíčové především propojení se značkou v podobě pravidelného brandovaného obsahu a produktových kampaní.
V případě studentské kampaně z podzimu 2014 bylo Čilichili.cz dokonce primárním komunikačním kanálem. Rozhodující byl jednoznačně mix dobrého produktu, cílovky a platformy, která je pro zákazníky mnohem přirozenější a mluví jejich jazykem. Navíc, nejde o věc, která je životaschopná jen v krátkodechém horizontu jedné kampaně, ale v rámci podpůrných aktivit může fungovat klidně i celoročně.
Skvělé spojení s produktem ale ilustruje i fakt, že téměř polovina z necelého milionu měsíčních čtenářů webového Čilichili přichází na stránky z mobilních zařízení. Díky tomu o sobě Čilichili.cz, potažmo Vodafone, může směle tvrdit, že je ambasadorem zábavy přes mobilní internet. A to je pro poskytovatele dat rozhodně sympatická vizitka.
Online a sociální média, cilichili.cz