NatWest, vedoucí britská banka v oboru hypoték, produkuje zákaznický magazín HomeLife, aby a) zvýšila křížové prodeje NatWest produktů a služeb u hypotečních zákazníků, b) podporovala loajalitu, c) uvedla na svět strategii značky „another way“ společnosti NatWest, d) zvýšila povědomí o vylepšení produktů a služeb.
Čtyřicetiosmistránkový pololetní magazín je distribuován hypotečním zákazníkům. Čtyři verze magazínu cílí na rozdílné zákaznické segmenty. Pět editoriálních prvků sděluje klíčové prodejní a značkové zprávy, spolu s několika články v každé sekci upravené pro jednotlivé verze. Personalizovaná skládačka s dopisem vpředu a odpovědní kartičkou vzadu pomáhá získat důležitá data o zákaznících.
Povědomí o magazínu (71 %) je na stejné úrovni jako televizní reklamy (74 %). Průměrný čas strávený čtením HomeLife byl 14 minut, což přesahovalo průměr studie u finančních služeb. HomeLife časopis učinil významný pozitivní dopad na klíčové hodnoty značky; v porovnání s kontrolními skupinami:
Jarní číslo HomeLife magazínu vytvořilo 2,3% prodejní návratnost přes call centrum (zdroj NatWest). Tím APA ukázala, že časopis pomáhá budovat image značky NatWest a tvořit významné prodeje díky doplňkovým odpovědním kanálům, jako je síť poboček.
Efektivita, Firemní časopis, Případová studie, Zahraničí