Bez korektury

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Boomerang 
Bez korektury
Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt
  • Boomerang
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt

Online a sociální média Případové studie Návod

Jak se dostat ke čtenáři?

Jak se dostat ke čtenáři aneb malý projekt a dobrý obsah potřebují chytrou propagaci   Máte projekt, který byste rádi dostali do povědomí lidí? Potřebujete začít plnit svoje KPIčka, ale současná PR strategie na Facebooku nefunguje? Pojďte se kouknout do naší kuchyně, na konkrétní případové studii Dialiga.cz vám ukážeme, jak vaříme on-line propagaci v Boomerangu. Projekt Dialiga […]

Efektivita, Online, Výkon, DiaLiga, Google Analytics, Seznam, PPC

Případové studie

Značka a příběh

Všechny značky chtějí být jako ti nejlepší hrdinové. Experti jako my si pak lámou hlavy, jak to proboha umotat. A ještě k tomu, když se co dva roky vymění strážci značky a každý to chce dělat po svém. Mimochodem vidíte, že pořekadlo „každý je nahraditelný“ je blbost?

Příběh značky, Storytelling

Případové studie Návod

Vítězný recept aneb 11 ingrediencí, díky nimž vyhrajete Fénixe

Celkem jedenáctkrát se dostaly na bednu ve 2. ročníku soutěže Fénix Content Marketing práce z dílny agentury Boomerang Publishing.  Jejich tvůrci – lidi, kteří se dennodenně moří s texty, posty, layoutem, barevnými korekcemi, engagementem a spoustou dalších radostí – dali hlavy dohromady a spíchli pro vás recept na tenhle úspěch. Jestli chcete příště vyhrát, vařte s láskou z následujících surovin…

Doporučujeme, content, marketing, Fénix, ocenění

Případové studie

Proč mají Britové své banky raději než Češi?

České banky nejsou až na čestné výjimky zrovna milované značky. Zákazníci mladších ročníků žehrají na jejich zkostnatělost, ti starší nerozumí internetovému bankovnictví a všichni dohromady nadávají na výši poplatků. Přitom by stačilo kromě svých produktů nabídnout zákazníkům výměnou za jejich důvěru něco užitečného. Třeba informace.

Obsahová strategie

Případové studie

Web, který přitáhne lidi

Čilichili.cz jako internetová verze úspěšného tištěného časopisu funguje už od roku 2008. Se svým starším předchůdcem se co do úspěšnosti může srovnávat od loňského léta, kdy prošlo masivním redesignem. S měsíčním zásahem až milion čtenářů je jedním z nejúspěšnějších zábavních portálů svého druhu u nás.

Online a sociální média, cilichili.cz

Případové studie

Co se v mládí naučíš…

Je fajn dělat užitečné věci. Třeba vydávat pro Český červený kříž časopis, který umí zachraňovat lidské životy. Doslova. 

Doporučujeme, Efektivita, Firemní časopis, Případová studie, Český červený kříž

Případové studie

Časopis, který za rok vydělá desítky milionů

Časopis Detail je jeden z nejdetailněji zpracovaných firemních magazínů u nás z hlediska efektivity. Jeden z velkých experimentů, který mezi jeho čtenáři proběhl, dokázal neuvěřitelnou efektivitu korporátních médií.

Firemní časopis, Baťa klub, Baťa karta, Detail

Případové studie

Každé z těch 30 000 slov se vyplatí

ČILICHILI je firemní magazín Vodafonu, vycházející od roku 2004. V nákladu kolem 100 000 výtisků s přibližně 200 000 ověřených čtenářů jde o jedno z největších a pravděpodobně vůbec nejúspěšnější firemní periodikum v České republice. Odvážný obsah a inovativní design časopisu byl kromě neutuchajícího čtenářského zájmu oceněn řadou domácích i mezinárodních cen.

Efektivita, Firemní časopis, Případová studie, ČiliChili, cilichili.cz

Případové studie

Pravidelný čtenář si koupí víc

Výsledky výzkumu mezi cestujícími na palubách Českých aerolinií říkají, že 57 % z nich palubní magazín Review inspiroval k nákupu dárků, podniknutí výletu, nebo dokonce k poznání destinace uvedené v magazínu. Review prostě pomáhá aerolinkám prodávat víc. 

Firemní časopis, Případová studie, ČSA, cílové skupiny, review

Případové studie

Mít správné měřítko aneb Když víte, na jaké velikosti záleží

Kompas od ČSOB letos zvítězil ve Zlatém středníku coby nejlepší interní časopis. U zaměstnaneckého magazínu ale ve skutečnosti mnohem víc záleží na tom, co si o něm myslí lidé uvnitř firmy. Čtenáři z banky dávají Kompasu skvělé vysvědčení pravidelně. 

Firemní časopis, Zaměstnanecký časopis, Případová studie, interní médium, Kompas

1 2 Další »
  • Populární
  • Nejnovější

Jak napsat úvodník, který si někdo přečte

Co stojí jeden post?

Trefa do černého aneb jak vzniká název časopisu

Jak může nuda pomoci marketingu?

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Jak se dostat ke čtenáři?

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Čtenáři se chtějí bavit

Hláška dne

„Zkuste si s tím víc pohrát.”

Facebook

Archiv

  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Prosinec 2016
  • Listopad 2016
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Červenec 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Únor 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Květen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Únor 2015
  • Leden 2015
  • Prosinec 2014
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014

Rubriky

  • Content marketing
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Nezařazené
Boomerang Communication
    • Firemní časopisy
    • Online a sociální média
    • Případové studie
    • Návod
    • Redakce
    • Kontakt
    • Boomerang 

    • © 2021 
      Boomerang Communication

      Web by
      CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE