Online a sociální média

Hatery nemažte! Namažete si schody.

Může se stát, že i na stránku, která šíří pozitivní energii, zamíří hater. Co s ním? Čtěte!

Základní pravidlo, jak na uživatele nepříjemného jak jepice, je vlastně úplně jednoduché. Odkažte ho do zpráv, kde si s ním popovídáte separé. Neřešíte problém všem na očích, můžete s ním dlouze diskutovat, zapojit do řešení problému více lidí, vysvětlit mu, jak se věci mají… Pokud je ale hater exhibicionista, tak vám ani tenhle krok úplně nepomůže. Nad odpovědí se proto opravdu zamyslete a zachovejte chladnou hlavu. Rozhodně však jeho komentáře NEMAŽTE!

Chytrý hater si dělá screenshoty a čeká. Čeká na to, až vám prasknou nervy a vy jeho chytré“ poznámky smažete. Přesně takou chybu udělalo Jídlo teď. Nejen, že smazalo oprávněnou stížnost ze zdi, kterou už sdílelo pár uživatelů, ale následně i vypnulo funkci Sdílení fotek na zeď. A to považuji za špatné řešení. Kritika, ať už oprávněná nebo ne, může zamrzet, ale zároveň pomůže. Vaši fanoušci vidí, že problém řešíte, zlepšujete své služby a tím si budujete loajální komunitu. A o to nám přeci jde!

Chce to zkrátka pevné nervy, argumenty, nepolevující asertivitu a když se něco nepovede, slušně se omluvit. A pak se stane zázrak a nějaký věrný fanoušek se vás zastane a pošle onoho hatera do patřičných míst za vás. Pokud se ale nikdo takový neobjeví, nevěšte hlavu. Se slušností nakonec stejně dojdete nejdál.

blog

5 rad pro každého Community Managera

1. Neberte si to osobně.

2. Nic nemažte!

3. Sprostá slova si mumlejte pro sebe a nepište je do textu.

4. Slušně, stručně, asertivně.

5. Neberte si to osobně.


O autorovi: Administrátor Boomerang


, , ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

74 − 73 =

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.