Instagram je prostě IN, a kdo na něm není, jako by nežil. V tom je ale právě ten problém. Součástí obrázkových orgií chtějí být jednoduše všichni. Jenže když všichni dělají totéž, neznamená to totéž. Instagram má svá pravidla, a pokud chcete uspět, měli byste se jimi řídit. Poradíme, jak na to.
Procházeli jste se někdy Pařížskou? Tak si určitě vybavíte ty nablýskané výlohy, u kterých jste se zastavili a nemohli od nich odtrhnout oči. A to je přesně Instagram. Přehlídka dokonalosti a všeho, po čem automaticky toužíte. Jakékoli výstřelky jako výzdoba cukrárny z 90. let jsou prostě tabu a půjdete za ně do pekla. Na co dalšího byste měli zapomenout?
Powerpointové prezentace
Samozřejmě je super, že jste se od malování posunuli k PowerPointu. Babička by na vás byla pyšná. Uživatele Instagramu tím ale nenadchnete a rozhodně pro ně nebudete inspirací. Ať už nabízíte jakoukoli službu nebo produkt, zasaďte je raději do reálného prostředí. Vyprávějte příběh, vyvolávejte emoce. Jednoduché jako facka.
Tak takhle ne.
Zvířata na talíř
Milujeme zvířata a na Instagramu je chceme vidět jedině roztomilá. Ještě jednou opakuji ROZTOMILÁ, nikoliv určená ke konzumaci. V tomhle světě se prostě kuřata, prasata a krávy rodí jako chutné steaky. Cokoliv předtím neexistuje.
Tak takhle ne.
Fotka nahoře je z naprosto jiného světa, ne toho instagramového. Tam se jídlo prezentuje jedině jako chutná flákota.
Fotobankové evergreeny
Jestli nemáte produkt, který by byl fotogenický, vymyslete to jinak. Rozhodně zapomeňte na bezpohlavní fotobankové fotky, které o vašem produktu nebo službě nic neřeknou. Instagram stojí na autentičnosti a originalitě.
Tak takhle ne.
Fotky jako z OTTO
Instagram není katalog s laciným německým zbožím. Nikoho tady cenou a křiklavými nápisy neoslníte.
Tak takhle ne.
„Smradlavé“ fotky
Podívejte se nejprve na fotku nahoře. Zavřete oči a vyslovte nahlas, co vám to připomíná. Mně se hned vybaví kancelář na úřadě, školní lavice a těžký odér. Teď se podívejte na fotku pod ní. To je letní den, kdy se válíte v trávě a užíváte si piknik s přáteli.
Vaše fotky by jednoduše měly vonět, smát se, chutnat. A vyvolávat vzpomínky, které si se smyslovými vjemy ukládáme.
Tak takhle ne.
Pokud chcete být na Instagramu, myslete na to, že tohle není Facebook, kde si můžete dovolit mnohem víc a vaši fanoušci snesou i méně povedenou grafiku. Zamyslete se nad tím, co chcete svou komunikací říkat, vytvořte si vlastní rozpoznatelný styl a především investujte do obsahu.
Doporučujeme, Online, Obsah, Trendy, Instagram