Online a sociální média

5 důvodů, proč si pořídit vlastní blog

2 Lis , 2016  

Doba blogům a bloggerům vyloženě přeje, tak proč tenhle fenomén nevyužít pro vlastní byznys. Čím dál víc firem se pouští do projektů, u nichž ani nemusí být na první pohled patrné, že za nimi stojí nějaká společnost a že slouží podnikatelským cílům. Jestli pořád ještě váháte, zda se na internetu omezit jenom na firemní home page a Facebook, nebo se pustit do ambicióznějších projektů, předkládáme pár důvodů, proč by se vám blog (a stejnojmenný FB profil) točící se kolem předmětu vašeho podnikání mohl hodit.

  1. Získáte nástroj, který vám přitáhne čtenáře na atraktivní lifestylový článek a potom mu přes remarketing nabídnete relevantní produkty. Témata si můžete volit podle toho, jaké zboží či služby prodáváte.
  2. Budujete komunitu fanoušků, které zajímá obor, v němž podnikáte. Snadno je můžete kdykoliv oslovit a máte od nich velmi cennou zpětnou vazbu.
  3. Pokud využijete některý z free redakčních systémů a jeho přednastavených šablon, platíte jen za tvorbu a propagaci příspěvků, publikování samotné vás nic nestojí.
  4. Díky službě Google Analytics máte perfektní přehled o tom, kdo na váš blog chodí, jak dlouho se tam zdrží a co tam nejvíc čte.
  5. Pokud budete chtít cokoliv v příspěvku změnit, uděláte to v redakčním systému za pár minut, nemusíte volat správci webu nebo přetiskovat firemní časopis.

Rudolf Král

O autorovi: Rudolf Král

Vystudoval scenáristiku a dramaturgii na FAMU, kam zběhl ze studií žurnalistiky. Nakonec se ale k novinařině vrátil a začal se jí živit. Jako šéfredaktor vedl časopis DVD Movie, natočil několik reklamních videospotů a podobně. V Boomerangu je od roku 2007 a vede hned několik magazínů (například časopisy pro ČSA, TGS, Lidl, Spaar...) a zodpovídá za práci týmu několika editorů a grafiků.

, , ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

91 − = 84

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.