Online a sociální média

10 nejlepších postů obchodních center

Gallery

Nákupní centra se sami sobě podobají jako vejce vejci. Zajímalo nás, jestli se liší alespoň vlastní prezentací v onlinu. Prošli jsme facebookové zdi nejvýznamnějších obchodních center po celém světě a těšili se, jak nám vyrazí dech. 

Čím se liší nákupní centra pro běžného návštěvníka? Skladbou, dostupností, počtem parkovacích míst, možná kvalitou dodatečných akcí, kterou pořádají? Vytvářet obsah pro facebookové profily nákupních center je hodně specifická disciplína. Většinou na nich rotují dvě kategorie obsahu: buď nabídky od značek, které mají v centrech obchody, nebo přebíraný módní, společenský nebo zábavný obsah. Těm, kteří mají invenci a daří se jim na takhle úzkém hřišti tvořit unikátní obsah není moc. Pár takových bílých vran jsme pro vás přece jen našli!

10. Westfield London

Dobré zboží se prodává samo. KidZania je úžasný koncept volnočasových aktivit pro děti, ve kterém si mohou vyzkoušet profese dospělých. Pak stačí jen vyfotit kluky v akci, a máte vyhráno.

Screen Shot 2015-07-07 at 15.55.34

 

9. Bullring Birmingham

Obsah nafocený přímo v centru funguje vždycky dobře. Slevy ještě víc. Zvlášť když k jejich propagaci využijete vtipně maskota centra.

Screen Shot 2015-07-16 at 4.04.18 PM

8. Del Amo Fashion Center

Tohle centrum otevřeli už v roce 1961, takže i na sociálních sítích je poměrně konzervativní. Jeden neotřelý hezký nápad jsme ale našli. Autentické zpracování a nafocení mu pomáhá a v nepřeberné záplavě reklamních postů hezky vyčnívá. I vy si můžete vymyslet svůj vlastní svátek. Den pí berte jako inspiraci.

Screen Shot 2015-07-07 at 16.34.32

7. Magna Plaza, Amsterdam

Na Facebooku mají zatím jen přes tři tísíce fanoušků, ale jejich profil stojí za to vidět. Jsou, stejně jako jejich webovky, ukázkou skvěle odvedené práce. Kam se schovat před vedrem? Přece do oblíbeného “ócéčka”!

Screen Shot 2015-07-07 at 16.45.42

6. SM Supermalls, Filipino

Hezký nápad s tipy na dárek pro maminku podle její povahy a práce s hashtagy vynesla na jednom postu přes osmnáct tisíc lajků. Fotosoutěž s napojením na Instragram ještě jednou tolik.

Screen Shot 2015-07-16 at 4.06.22 PM

5. Xanadú, Madrid

Za engagementem se honí všude na světě. Ve Španělsku na to jdou jednoduše: komentuj, sdílej a tyhle brýle nebo náušnice budou tvoje. Stačí trochu štěstí při losování.

Screen Shot 2015-07-16 at 4.08.45 PM

4. Zlote Terasy

Starý nápad, ale dobrý. Navíc ho málokdo dotáhl úspěšně do konce. Módní policie jednou týdně ve varšavském obchodním centru hledá ty nejstylovější zákaznice. Chcete být slavné? Tak se vyšňořte a korzujte!

Screen Shot 2015-07-16 at 4.10.57 PM

3. Melbourne’s GPO

Australané vsadili na jednotnou tonalitu počínaje architekturou a designem budovy, přes obrazové prostředky, grafiku až po samotný obsah. Vše působí klidně a nenásilně. Přitom je za každým postem hromada mravenčí práce. Ať se jedná o slevy, kolekci H&M nebo tip na oběd, vše do sebe zapadá a působí vyváženě (a rozhodně ne nudně). Ať se podíváte byť jen na kousek obsahu, bezpečně poznáte, o jaké obchodní centrum se jedná.

2. Mall of America

Amerika v kostce. Vše co jste o ní kdy slyšeli, tady zažijete na jednom místě. Ano, přesně jako velké děti. Kromě obchodů je hlavním tahákem návštěvnosti celá řada atrakcí. A tak vás asi nepřekvapí zájem o zájezd na 3 dny s tisícovkou dolarů na útraty.

Screen Shot 2015-07-07 at 18.00.38

 

1. Selfridges a Harrods

Na pomyslné první místo nominujeme oba slavné londýnské obchodní domy. Jejich obsah v sobě snoubí eleganci, noblesu, opravdovou fashion s hravostí a radostí. Zkrátka i královna má ráda slevy. Zvláštní uznání jim patří za autentický obsah a za propojení Facebooku s jejich profily na Instagramu.


Radoslav Kuba

O autorovi: Radoslav Kuba

Profesionál v kontentovém marketingu. Od roku 2000 se podílel na budování značek Tesco, Nový Smíchov, Metropole Zličín, Centrum Chodov. Pracoval na zrodu a vydávání časopisů TIME IN a Gurmet. Stojí za novodobým úspěchem značky BOTAS a jeho flagship storu Botas Concept Store. Jeho mise je vytvářet pro významné firmy a značky jedinečný, fascinující a pestrobarevný obsah, který jim pomáhá v tom, co dělají a k dosažení toho, co si přejí.

, , ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

68 + = 75

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.