Nezařazené

Poličku na ceny nevedeme

Boomerang Publishing vznikl jako tak trochu pankáčská firma. A leccos z té původní atmosféry v nás dodnes je. Takže když dostaneme nějakou cenu, tak jsme sice rádi a vděční, ale poličku na ně nemáme. Dáváme je do garáže. Někdy je to ale škoda, protože jsou ceny, které opravdu nemá u nás úplně každý a z těch máme radost ještě o fous větší. Třeba, když se takhle uprostřed práce dozvíte, že si vás všimla mezinárodní organizace Superbrands.
Její kolébkou je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než dvaceti let rozšířil do téměř 90 států napříč pěti kontinenty. V Česku už jednou působil, pak na chvíli zmizel, a od roku 2013 je tu zpátky a v plné síle. Má jednoduchý cíl – na základě sjednocených kritérií a metod každoročně najít nejlepší z nejlepších značek.

V každé zemi má takové hledání několik kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří místní profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands), v té jsme právě letos bodovali.

Ještě bychom o tomhle ocenění mohli mluvit dlouho. Třeba o tom, že titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním značky na místním trhu. Ale to všechno píšou na www.czechsuperbrands.com, takže my už nemusíme a můžeme si jít – potěšeni a rozechvělí – uložit tuhle cenu ke všem ostatním. Do garáže. Jinak to neumíme.


Martin Groman

O autorovi: Martin Groman

Vystudoval mediální studia FSV UK. Pracoval jako moderátor a dokumentarista Českého rozhlasu, přispívá do Lidových a Hospodářských novin, Respektu a dalších plátků. V Boomerangu sedí u okna a kouká ven. U toho píše a edituje texty, navrhuje kampaně a přemýšlí, co bude o víkendu vařit. Má na starost tým copywriterů a podílí se na časopisech a dalších projektech pro Vodafone, Volkswagen či AWD.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

72 − = 70

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.