Nezařazené

Další chytrák z reklamky boří stereotypy, protože je to dneska cool

Bob Hoffman měl 22 let vlastní úspěšnou reklamní agenturu. V roce 2013 ji prodal a od té doby jezdí po světě a říká těm, kdo v byznysu zůstali, že jsou úplně mimo. Jeho přednáška na tomhle videu se jmenuje „Marketéři jsou z Marsu, zákazníci z New Jersey“ a stojí za to si ji poslechnout.
Pojmenovává v ní tři hlavní mýty reklamního byznysu. Tyhle:

1) Představu, že lidi milujou značky. Lidi mají hypotéky, děti, nemoci, lásky a milion důležitějších starostí než naše nesmyslné značky.

2) Představu, že všechno důležité v reklamě se děje online. Stačí vyjít z domu, aby si člověk všiml, že svět je pokrytý offline reklamou. Na onlinu prodávají bannery roboti robotům a většina peněz vložená do tvrdé internetové reklamy se vyhazuje oknem.

3) Velký věkový omyl. Při pohledu na všechny ty veselé mileniály v reklamách na auta by člověk málem zapomněl, že lidi nad 75 let v USA koupí 6x tolik aut než lidi ve věku 16-24. Padesátníci a starší drží v rukou 70 procent bohatství a cílí na ně 10 procent reklamy. Což není moc chytré.

Co myslíte, má Bob pravdu, nebo chce být jenom zajímavý?

Video najdete tady.

 


Štefan Švec

O autorovi: Štefan Švec

Vystudoval masovou komunikaci a od roku 1998 pracoval v různých novinách od Kutnohorských po Hospodářské. O šest let později přišel do Vodafonu jako copywriter. Přispívá do periodik s avantgardními jmény jako je Dobrá adresa, Britské listy, A2, Tvar nebo Salon Práva. Aby si od nezávislé kultury trochu odpočinul, stará se v Boomerangu jako hlavní editor o časopis ČiliChili.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

81 + = 88

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.