Bob Hoffman měl 22 let vlastní úspěšnou reklamní agenturu. V roce 2013 ji prodal a od té doby jezdí po světě a říká těm, kdo v byznysu zůstali, že jsou úplně mimo. Jeho přednáška na tomhle videu se jmenuje „Marketéři jsou z Marsu, zákazníci z New Jersey“ a stojí za to si ji poslechnout.
Pojmenovává v ní tři hlavní mýty reklamního byznysu. Tyhle:
1) Představu, že lidi milujou značky. Lidi mají hypotéky, děti, nemoci, lásky a milion důležitějších starostí než naše nesmyslné značky.
2) Představu, že všechno důležité v reklamě se děje online. Stačí vyjít z domu, aby si člověk všiml, že svět je pokrytý offline reklamou. Na onlinu prodávají bannery roboti robotům a většina peněz vložená do tvrdé internetové reklamy se vyhazuje oknem.
3) Velký věkový omyl. Při pohledu na všechny ty veselé mileniály v reklamách na auta by člověk málem zapomněl, že lidi nad 75 let v USA koupí 6x tolik aut než lidi ve věku 16-24. Padesátníci a starší drží v rukou 70 procent bohatství a cílí na ně 10 procent reklamy. Což není moc chytré.
Co myslíte, má Bob pravdu, nebo chce být jenom zajímavý?
Video najdete tady.
Doporučujeme, Trendy, Zahraničí