Nezařazené

Chci se ještě zeptat, pane Knotku…

Máte Superbrands? A mohla bych ho vidět?

Už minule jsme vám tu psali, že jsme letos získali ocenění Superbrands. Ještě jsme si ale vzpomněli, že jsme se zapomněli zeptat: Máte sklep? Teda… že jsme zapomněli zmínit jednu zajímavou okolnost – a to jak se takové ocenění vybírá.

Nominaci na Superbrands si značky zaslouží jenom vlatními obchodními výsledky. Rozhodující slovo v tom má expertní komise Business Brand Council. Bernou mincí při rozhodování jsou pak atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

Do programu Superbrands se navíc nikdo nemůže přihlásit. Nominace vycházejí z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, celosvětový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, v rámci kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council.
My jsme se skrze takto složitý a přísný výběrový program propracovali do kategorie podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. A už toho chlubení se bylo tak akorát, takže my jdeme makat na tom, abychom tím sítem za rok prokličkovali zase, a vy se mrkněte na svůj firemní magazín, Facebook nebo nové webovky a zvažte, jestli je nepotřebujete poladit s vydavatelstvím, které prokazatelně něco vydrží.


Martin Groman

O autorovi: Martin Groman

Vystudoval mediální studia FSV UK. Pracoval jako moderátor a dokumentarista Českého rozhlasu, přispívá do Lidových a Hospodářských novin, Respektu a dalších plátků. V Boomerangu sedí u okna a kouká ven. U toho píše a edituje texty, navrhuje kampaně a přemýšlí, co bude o víkendu vařit. Má na starost tým copywriterů a podílí se na časopisech a dalších projektech pro Vodafone, Volkswagen či AWD.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

+ 15 = 21

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.