Jak si získat svého superprojekťáka (1. díl)
Projektoví manažeři jsou tak trochu nadlidi. Na rozdíl od nás kreativců, jenom-lidí, umí počítat, chodí všude včas, vypadají dobře, se všemi se dohodnou a dokonce z vás dokážou vymáčknout jakýkoli výsledek, byť jste zrovna krok před vyhořením. Nejlepší jejich superschopností je ale to, že za vás vyřeší jakýkoli problém, ať se to týká vašeho společného projektu… nebo hořícího asteroidu řítícího se na zem. Získat si takového nadčlověka na svou stranu je ale dlouhodobá vytrvalá práce. A my pro vás máme pár rad, které vám to usilovné získávání možná trochu urychlí.
Noste jim dorty
Projekťáci totiž fungují na cukru. Zatímco vy sladkosti přetváříte v tělesné tuky, oni je přetváří v profit. Zbytek sacharidů pak spálí během jednoho hovoru s klientem.
Odepisujte jim obratem
I když nemáte, co říct. Budou si aspoň myslet, že jste stále v pozoru a na jedné vlně (tedy jejich projektu).
Dělejte, že je celý den hledáte
Pokaždé, když je potkáte u kávovaru, řekněte jim: „To je dobře, že tě vidím. Zrovna jsem tě hledal…“. I když pro ně nemáte nic nového, je to rozhodně lepší, než se celý den schovávat na záchodě. #VyzkoušenoZaVás
Ve všem s nimi souhlaste
Protože matky a projekťáci mají vždycky pravdu. Na rozdíl od vás má dokonalý přehled o všem, co se líbí klientovi, kolik kalorií má jedna fidorka, za kolik minut budete na druhém konci města a jaký je datum. A ti nejlepší z nich z hlavy vědí, jestli je sudý nebo lichý týden.
Dvakrát měřte, jednou řežte
Snažte se nedělat chyby a vše si po sobě raději třikrát projděte. Nejenom, že svému nadčlověku ušetříte práci, ale hlavně bude mít dojem, že je na vás spolehnutí. Pak už mu bude stát jakákoli další spolupráce, i žehlení vašich prohřešků, za to. A vám přibude další osobní projekťák do sbírky.
Něco o nich napište
Často totiž mají pocit, že je přehlížíte. Taky aby ne, jsou přeci o několik levelů i pater výš než vy – obyčejní smrtelníci. Přesto si na ně vzpomeňte aspoň před uzávěrkou.
Doporučujeme, Content marketing