Návod

Profesní soutěže

Toužíte-li srovnat svoje médium s nejlepšími v Čechách, máte možnost výběru ze čtyř soutěží. Do které přihlásit to svoje?

Zlatý středník

Zlatý středník je specializovaná profesní soutěž, která hodnotí firemní časopisy a noviny napříč celým spektrem cílových skupin. První ocenění bylo rozdáno za rok 2002, což činí ze Zlatého středníku nejstarší soutěž hodnotící firemní periodika. Do soutěže se musí soutěžící přihlásit, zaslat magazín jak v tištěné, tak v elektronické podobě, uhradit poplatek ve výši 6500 korun českých bez daně z přidané hodnoty a pak zbývá jen čekat. Vyhodnocení probíhá na základě tří kol, kdy nejprve dojde k odbornému posouzení garantů jednotlivých titulů a zúžení počtu postupujících do druhého kola. V tom pak odborná porota vytvoří nominace a ve třetím kole dochází k detailnímu zkoumání, ze kterého vzejdou vítězové jednotlivých kategorií. Pokud porotci, kterých je okolo 25, neshledají v dané kategorii nic výjimečně přínosného, ocenění neudělí.

CZECH TOP 100

Další soutěží v oblasti hodnocení firemních magazínů je udílení cen CZECH TOP 100, které organizuje Sdružení CZECH TOP 100, jež ve spolupráci s odborníky navrhuje a vytváří seznam 100 nejúspěšnějších společností v České republice. Jednou z kategorií je také Nejlepší firemní časopis. Zlepšení image dané společnosti a sledování úspěchu společnosti v rámci měřitelných kritérií v průřezu celé České republiky patří mezi hlavní přínosy těchto cen. Investorům však také slouží jako průřez českou ekonomikou, a tím i jako ukazatel výnosnosti a atraktivity pro investice.

Česká cena za PR

Českou cenu za PR vyhlašuje a uděluje každoročně od roku 2006 Asociace Public Relations Agentur (APRA). Mezi oceňovanými PR projekty jsou projekty nebo jen jejich části, které nejlépe naplňují podnikatelskou strategii zadavatele, obsahují kreativní řešení a samozřejmě jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Do soutěže se mohou přihlásit všechny subjekty, které působí v České republice.

Fénix content marketing

Soutěž Fénix content marketing vznikla v roce 2013 jako projekt, který chce ocenit poctivou práci a fyzicky vyjádřenou kreativitu svých přihlašovatelů. Hodnotí práce v 15 kategoriích, a to v oblasti printu i onlinu. V porotě sedí 25 perfektních porotců a profesionálů, rozdělených do 5 dílčích porot, kteří bodují jednotlivé parametry prací v unikátní metodice. Fénix je první oborová soutěž na trhu, která zároveň přináší zpětnou vazbu jejím účastníkům. Její součástí je rovněž Národní knihovna firemních publikací.


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

+ 15 = 21

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.