Bez korektury

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Boomerang 
Bez korektury
Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt
  • Boomerang
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt

Content marketing Firemní časopisy Návod

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Nejlepší je, když je ve svých textech vůbec nevidíte. Řeč je o překlepech a vůbec všech gramatických a stylistických chybách, které tam byly – a už nejsou.   Lisdký mzoek je sochepn bez věštích prbloémů čsít i txet, ketrý zdnálviě ndáevá smsyl. Úkolem editorů, odpovědných redaktorů a hlavně korektorů a korektorek však není trénovat čtenářův mozek. Cílem je pouštět ven pouze články, […]

Doporučujeme, Firemní časopis, Content marketing, potíže

Online a sociální média Případové studie Návod

Jak se dostat ke čtenáři?

Jak se dostat ke čtenáři aneb malý projekt a dobrý obsah potřebují chytrou propagaci   Máte projekt, který byste rádi dostali do povědomí lidí? Potřebujete začít plnit svoje KPIčka, ale současná PR strategie na Facebooku nefunguje? Pojďte se kouknout do naší kuchyně, na konkrétní případové studii Dialiga.cz vám ukážeme, jak vaříme on-line propagaci v Boomerangu. Projekt Dialiga […]

Efektivita, Online, Výkon, DiaLiga, Google Analytics, Seznam, PPC

Návod

Jak uspět při chovu grafiků

Grafik je tvor plachý a jeho chov je náročný. Přesto je tato obludka čím dál oblíbenějším mazlíčkem v mnoha kancelářích a agenturách, kde se dá chovat jednotlivě i ve smečkách. Aby byla vaše péče o grafika úspěšná a aby se u vás cítil dobře, připravili jsme pro vás malý receptář s nejdůležitějšími zásadami.  1. Uznání To nejdůležitější pro zdárný vývoj grafika je pochvala […]

Doporučujeme, Efektivita, Firemní časopis, Obsah, Content marketing

Návod

Projekťácká trilogie

Jak si získat svého superprojekťáka (1. díl) Projektoví manažeři jsou tak trochu nadlidi. Na rozdíl od nás kreativců, jenom-lidí, umí počítat, chodí všude včas, vypadají dobře, se všemi se dohodnou a dokonce z vás dokážou vymáčknout jakýkoli výsledek, byť jste zrovna krok před vyhořením. Nejlepší jejich superschopností je ale to, že za vás vyřeší jakýkoli problém, ať […]

Doporučujeme, Content marketing

Firemní časopisy Návod

99 66 

Takové malé blechy a kolik dokážou nadělat nepříjemností. Jak správně používat uvozovky? Máme pro vás návod. 1. Čeština považuje za správné pouze tyto varianty: dvojité uvozovky typu 9966 (99X66), jednoduché uvozovky 96 (9X6) a okrajově i boční, tzv. obrácené francouzské uvozovky dvojité »X« nebo jednoduché ›X‹. 2. Ale kolika jazyky píšeš, tolik uvozovek musíš znát. Angličtina používá jen […]

Doporučujeme, Firemní časopis, Tisk, Čtení

Návod

Nováček v agentuře aneb 7 taháků pro kopíka v plenkách

Aby nebyl natěšený junior mezi vypsanými mazáky za trubce, měl by na to jít s trochou fištrónu a držet se pár železných zásad. Čtěte, co má mít v malíčku každý začínající pisálek. 1. Bacha na klišé. Číhají všude: všechno je mladé a dynamické, hned to má komplexní řešení na míru s individuálním přístupem a časovou flexibilitou. Není spíš lepší to říct […]

Doporučujeme, Obsah, příběhy

Online a sociální média Návod

Jak na „džif“

Pokud jste doteď lidem říkali, že jim pošlete „gif“, tak to bylo špatně. Správně byste totiž měli říct „džif“. Aspoň tak to vyslovuje Steve Wilhite, který je průkopníkem tohoto formátu. A pokud jste doteď říkali „lambordžíny”,  „krojsánt” nebo „gnoči”, tak skončíte v pekle.    Předtím si ale můžete udělat pár hezkých a hlavně jednoduchých gifů, ke kterým budete […]

Doporučujeme, Online, Obsah, Trendy

Návod

Naming aneb Jak pojmenovat produkt na první dobrou

Názvy titulů, tarifů pro důchodce nebo třeba aplikací s mapou veřejných wc. Textaři (chcete-li více světově „kopíci“) se při své práci setkávají s různými druhy zadání. Je jedno, jestli je kreativní brief od klienta jasný, stručný a výstižný, nebo o produktu víme asi tolik, co domorodci z Vannuatu o pražském Orloji. V obou případech je potřeba si pojmenovávání dobře rozfázovat, ať vymýšlení […]

Doporučujeme, Obsah, Content marketing

Firemní časopisy Návod

Klíč k určování fotografů

Když děláte jakýkoli obsah pro magazín, sociální média, weby a kdoví co ještě, tak či tak se neobejdete bez obrázků. Když se nedají beztrestně čórnout z googlu, když ve fotobance jako z udělání nemají tu jedinou fotku, kterou jste si vysnili a tak trochu umanuli, když ty prachy od klienta prostě za něco utratit musíte, není jiná šance než […]

Doporučujeme, Firemní časopis, interní médium

Návod

5 zásad, jak zadávat připomínky agentuře

Při spolupráci s agenturou, která se stará o vydávání vašeho firemního magazínu, se zcela určitě nevyhnete připomínkování dodaných materiálů. Ani ta sebelepší vám totiž nikdy nedodá celý časopis v takové podobě, abyste k němu neměli co dodat nejen vy, ale ani vaši šéfové a šéfové vašich šéfů. S připomínkami se prostě počítá a příslušní editoři, grafici i projektoví manažeři na straně dodavatele obsahu […]

Doporučujeme, Efektivita, debrief

1 2 3 Další »
  • Populární
  • Nejnovější

Jak napsat úvodník, který si někdo přečte

Jak může nuda pomoci marketingu?

Co stojí jeden post?

Trefa do černého aneb jak vzniká název časopisu

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Jak se dostat ke čtenáři?

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Čtenáři se chtějí bavit

Hláška dne

„Pošlete mi odkaz na Google.”

Facebook

Archiv

  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Prosinec 2016
  • Listopad 2016
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Červenec 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Únor 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Květen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Únor 2015
  • Leden 2015
  • Prosinec 2014
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014

Rubriky

  • Content marketing
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Nezařazené
Boomerang Communication
    • Firemní časopisy
    • Online a sociální média
    • Případové studie
    • Návod
    • Redakce
    • Kontakt
    • Boomerang 

    • © 2021 
      Boomerang Communication

      Web by
      CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE