Firemní časopisy

Titulky z titulky

Dobrý titulek dokáže prodat, dojmout, vyvolat zvědavost a chytnout u srdce. Přestože fotografie hraje v naší „době vizuální“ prim, dobrý titulek je třešničkou na dortu. A kdo by chtěl dort bez ozdoby a polevy?

Stejně jako muže přiková k titulní straně magazínu fotografie nejnovějšího vozu uhánějícího dolů průsmykem, tak ženu fotografie Penelope Cruz v negližé. Chcete-li si úspěch pojistit, musíte přiložit pod kotel ještě správnou volbou slov a titulků. A u firemního magazínu toto pravidlo platí dvojnásobně. Koho totiž zajímá fotografie generálního ředitele s titulkem „rozhovor s generálním ředitelem“?

20 slov, která prostě fungují

Počítejte se mnou: zlepšit, důvěryhodný, teď, objevit, zisk, naučit se, vědět, pochopit, silný, nejlepší, vyhrát, splnit, hot, speciální, více, bonus, exkluzivní, extra, vy, zdarma. Nezní vám to povědomě? Tak to zkuste u svého magazínu a vytvořte „Speciální a exkluzivní hot titulek zdarma“.

Kterou titulní stranu si nakonec vybral klient při nástupu nového generálního ředitele, který přišel z Maďarska?

„Proboha“

Za jeden z nejlepších titulků se považuje černá titulní strana Esquire, která vyšla během Vietnamské války, na níž stálo: „Proboha, trefili jsme malou dívku.“ Titulní strana, co si vystačila s jednou větou. Zkuste ji napodobit, i když nemáte pro své médium tak atraktivní téma. Takže příště místo „Rozhovor s generálním ředitelem“ napíšete „Jan Podlaha: Za deset let vyrobíme miliardu kol“.

Screen shot 2015-03-02 at 12.29.03 PM

Jedna z deseti nejlepší titulních stránek všech dob si vystačila s jednou větou. Inspirujte se sílou jejího sdělení pro své vlastní firemní médium.


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

− 2 = 6

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.