Firemní časopisy

Těť maťo? Maťo neni. Těť ťaj?

Radíme vám dobře: Nnenabízejte klientovi, co nechcete, aby si vybral. Jemu se totiž může líbit nejvíc právě to, co jste původně třeba ani nemysleli vážně.

1. Jeden čehý, druhý hot

Připravujete nový layout, vizuál nebo strategii? Sejděte se nejdřív s klientem a vyjasněte si, co tím komu chcete sdělit a jak by to mělo vypadat.

2. Čí je to dítě?

Naslouchejte klientovi. Komunikujte s ním. Za společným dítětem si nakonec budete muset stát oba: vy i on.

3. Ententýky

Posíláte pět návrhů v jednom pédéefku a víte, že první návrh je nejlepší? A dali jste někam klientovi poznámku s argumenty, proč si má vybrat právě tu jedničku?

4. Žerty stranou

Přidali jste klientovi do návrhu i jeden jen tak z legrace? To aby věděl, jak by to mohlo dopadnout taky celý špatně? Pochopí to a zasměje se tomu? Možná ne. Tak abyste se pak nedivili.

5. To se divíte!

Vybral si klient špatně? Nejspíš jste udělali chybu někde v těch čtyřech předchozích bodech.

A bohužel už neexistuje cesta zpět. Klient už nechce ani „“maťo”“, ani „“ťaj”“, ale zamiloval se do Katova šlehu, který jste společně uklohnili. Dobře vám tak.


Barbora Středová

O autorovi: Barbora Středová

V roce 1986 viděla film Krokodýl Dundee a od té doby chtěla být novinářkou. Studovala žurnalistiku a masovou komunikaci na FSV UK. Pak dělala šéfredaktorku několika časopisů, například JazzTimes, T3 nebo Design & Home. V Boomerangu pracuje hlavně jako editorka všech novin, časopisů a newsletterů pro zaměstnance řetězce Albert. Teď už ví, že s filmem Krokodýl Dundee tohle povolání nemá nic společného. Ale stejně ji moc baví.

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

35 − 34 =

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.