Bez korektury

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Boomerang 
Bez korektury
Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt
  • Boomerang
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt

Firemní časopisy

Paní, prosím vás, mohla byste mi odpovědět na jednu otázku?

Víte, jak se dělá anketa nejrychleji a nejlevněji? Vymyslíte si vtipnou otázku a rovnou i pár vtipných odpovědí. Pak najdete pár fotek obyčejných lidí ve fotobance a máte hotovo. Tak přesně tyhle praktiky byste ve firemním médiu nikdy dělat neměli. Jinak na to jednou dojedete.

Doporučujeme, Firemní časopis, Obsah

Firemní časopisy

Mámo, kde je ta luštěnka?

Ano, je to strašné slovo a většině editorů se u něj ježí vlasy a otevírá příslovečná kudla. Klienti zase mívají problém s věcí samotnou. Připadá jim škoda zaplácnout si místo v časopisu nějakou ptákovinou, když by se dalo krásně využít pro text generálního ředitele o obchodní strategii pro příští kvartál. Jsou to ale často právě křížovky a podobné zábavy, co zajistí vašemu […]

Doporučujeme, Zaměstnanecký časopis, Obsah

Firemní časopisy

Čtenářské pasti: chytit a nepustit

Když chcete v divočině chytit kořist, musíte připravit past. Se čtenáři je to stejné. Pozornost je jako divoký zajíc hopkající mezi těkavými myšlenkami, vyrušujícími emaily, náhlými telefonáty a nesoustředěností. Chcete-li chytit pozornost svého čtenáře, naplňte firemní časopis čtenářskými pastmi.

Doporučujeme, Efektivita, Čtení, Trendy

Firemní časopisy

Řekněte si, jak to chcete

Jednou z nejčastějších otázek, které slyší klienti od lidí z agentury, je: „Dostaneme na to nějaké zadání? Pošlete nám brief?“ Obvykle se jim ale místo zadání dostane odpovědi: „Jste přece profesionálové, tak to nějak udělejte. Od čeho máme agenturu.“

Klient, brief, agentura

Firemní časopisy

Listovací PDF? Cesta do pekel!

User Experience (UX) neboli uživatelský prožitek vyjadřuje celkovou míru spokojenosti uživatele s produktem. Pokud je prožitek dobrý, jsou uživatelé spokojení. Ještě jsem nepotkal čtenáře, který by řekl, že listovací PDF tištěného magazínu mu přineslo příjemné čtení. V době, kdy existují tabletové a online verze tištěných magazínů, je listovací PDF mrtvě narozeným dítětem.

Čtení, Trendy

Firemní časopisy

Těť maťo? Maťo neni. Těť ťaj?

Radíme vám dobře: Nnenabízejte klientovi, co nechcete, aby si vybral. Jemu se totiž může líbit nejvíc právě to, co jste původně třeba ani nemysleli vážně.

Klient

Firemní časopisy

Když uctivě, tak s velkým?

Jsou jazykové jevy, které nepřemůžete, i kdybyste se tisíc let snažili. Například psaní velkého V v zájmenech Vy, Vám, Váš i v textech, kam nepatří. Jasně, člověk nelíznutý marketingem s tím nemá problém. Dopisy už dávno nepíše a jinak to dá s malým a hotovo. Jenže, ouha, jak se dohrabete ze zlínské marketingové univerzity až do nějakého toho proskleného open spacu v hlavním městě, změní […]

Doporučujeme, Čtení, Klišé, psaní

Firemní časopisy

Adresát neznámý

Svého času jsme u nás ve vydavatelství připravili první číslo jedinečného firemního magazínu (2 Zlaté středníky pro nejlepší B2B magazín v prvních dvou letech vydávání). My i klient jsme byli na výsledek naší společné práce velice pyšní a po volných číslech časopisu se u nás i v dané firmě jen zaprášilo. Jenže po pár týdnech jsme měli plný sklad nedoručených výtisků a drbali […]

Doporučujeme, distribuce

Firemní časopisy

Distribuce je klíč ke čtenáři

Distribuce je opomíjená Popelka procesu tvorby magazínu. Věnujeme hodiny koncepci, pipláme design a bdíme v noci nad texty. A distribuce? Tu vyřešíme za deset minut. Obraťte tento poměr!

Doporučujeme, Čtenář, distribuce

Firemní časopisy

Smajlíci jsou zlo

Tak jsem si napsal tenhle titulek a už půl hodiny si říkám, jakého za něj dát smajlíka. Abyste pochopili, jak to myslím, že jo. Zamračeného, jakože jsem na smajlíky opravdu nakrknutý? Nebo pomrkávajícího, jakože si přece rozumíme, jak to myslím? Nebo úsměv, abyste se hned na úvod nelekli, že snad chci napadnout smajlíky, které všichni máme […]

Doporučujeme, Čtenář, Jazyk

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další »
  • Populární
  • Nejnovější

Jak napsat úvodník, který si někdo přečte

Co stojí jeden post?

Trefa do černého aneb jak vzniká název časopisu

Jak může nuda pomoci marketingu?

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Jak se dostat ke čtenáři?

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Čtenáři se chtějí bavit

Hláška dne

„Neplatíme si za bílé místo, dejte tam víc fotek.”

Facebook

Archiv

  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Prosinec 2016
  • Listopad 2016
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Červenec 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Únor 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Květen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Únor 2015
  • Leden 2015
  • Prosinec 2014
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014

Rubriky

  • Content marketing
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Nezařazené
Boomerang Communication
    • Firemní časopisy
    • Online a sociální média
    • Případové studie
    • Návod
    • Redakce
    • Kontakt
    • Boomerang 

    • © 2021 
      Boomerang Communication

      Web by
      CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE