Bez korektury

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Boomerang 
Bez korektury
Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt
  • Boomerang
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt

Firemní časopisy

15 hlášek, které grafikovi nikdy nevěřte

Pokud chcete vydat časopis, který má hlavu a patu a navíc je radost v něm listovat, pak musí být spolupráce editora s grafikem v dokonalé symbióze. V tomhle vztahu je nejvíce důležitá důvěra. Důvěřujte jeho schopnostem a na oko mu dejte vždycky za pravdu. Jakékoli výmluvy a sliby ale berte raději s mírou. Zkontroloval jsem si rozměry a mám je správně. Já už teď půjdu, […]

Doporučujeme, Firemní časopis, design

Firemní časopisy Návod

Klíč k určování fotografů

Když děláte jakýkoli obsah pro magazín, sociální média, weby a kdoví co ještě, tak či tak se neobejdete bez obrázků. Když se nedají beztrestně čórnout z googlu, když ve fotobance jako z udělání nemají tu jedinou fotku, kterou jste si vysnili a tak trochu umanuli, když ty prachy od klienta prostě za něco utratit musíte, není jiná šance než […]

Doporučujeme, Firemní časopis, interní médium

Firemní časopisy Online a sociální média

Obsahový mix: svatá trojice

Tištěné, online a sociální média „Karbonizujte koksohydráty! Termujte nukleáry! Akcelerujte moderáty! A ohřejte mi párek,“ říká vynálezce Orfanik v Tajemství hradu v Karpatech. Ne že by byl obsahový marketing nukleární věda, ale kombinacím a pokusům se v dnešní době nevyhne. Chceme-li dosáhnout co nejlepšího výsledku, musíme často zapojit do obsahové strategie kombinaci několika různých typů médií. Chcete-li svým firemním příběhem oslovit […]

Doporučujeme, Efektivita, Firemní časopis, Online, Trendy

Firemní časopisy

Nejčastější novinářské výmluvy

Kočka mi sežrala myš aneb Nejčastější novinářské výmluvy „Dobrý den, Karle, neruším vás? … Tak to je fajn. A jak to vypadá s tím článkem, co jste mi měl poslat předevčírem?“ I takhle začínávají telefonáty editorů s novináři externisty. Známe to všichni – termíny jsou neúprosné a někdy se to prostě ani při nejlepší vůli nedá zvládnout. Jindy zas i při […]

Doporučujeme, Firemní časopis, novinář, know-how

Firemní časopisy Online a sociální média

Udělej mi to jako ČiliChili

Znáte ten moment, kdy umře herec jedné role? Vždycky se pak objeví titulky jako: Umřel Rákosníček. Teda ten ještě ne. Teta Jiřina je nesmrtelná. Nebo Váleček to zabalil. Tak ten taky ne, ale víte, co myslím. On ten herec třeba dělal super věci v divadle, v rozhlase i v té televizi, ale proslavil se jednou rolí a tu máš, čerte, […]

Efektivita, Firemní časopis, cílové skupiny, strategie, cilichili.cz

Firemní časopisy

5 kroků, jak kamarádit s žurnalistickými žánry

Když přijdete na redakční radu firemního magazínu, obvykle s vámi klient řeší, co všechno chce mít v časopise a na kolik má být ten který příspěvek stran. Jen výjimečně se stane, že by přemýšlel o tom, jak přesně téma pojmout. Není to nakonec jeho práce, od toho si platí agenturu, aby mu navrhla, jak a proč materiál zpracovat. A právě k tomu […]

Doporučujeme, Firemní časopis, Obsah

Firemní časopisy

5 přikázání správného polyglota

Klient: Jsme nadnárodní korporace, působíme ve třiceti zemích na čtyřech kontinentech a chceme vydávat časopis pro svoje zaměstnance ve dvanácti jazycích. Agentura: Fajn, to umíme.

Doporučujeme, Firemní časopis, Obsah, jazykové mutace

Firemní časopisy

A tady na té fotografii můžete vidět Pepika Vomáčku, jak schází ze schodů

Popisky. Je to jen pár slov, ale podceňovat jejich význam se vážně nevyplatí. Podle výzkumů oční kamerou často právě fotka s popiskem rozhoduje při listování časopisem o tom, jestli čtenáři článku dají šanci a zkusí se začíst.

Doporučujeme, Firemní časopis, popisky

Firemní časopisy

3×3 tipy pro rubriky

Obvykle se krčí v koutě záhlaví stránky, napsané nejmenším možným fontem. Názvy rubrik jsou pro mnoho čtenářů téměř neviditelné, přesto jsou pro fungování časopisů nepostradatelné. A nejen časopisů! Rubriky známe i z on-line světa, jen jim tam říkáme záložky a štítky.

Doporučujeme, Obsah, Rubriky

Firemní časopisy

Jako žena vím

Je to jedna z nočních můr textařových – psát za jiné. Klient nemá kdy, nemá nápady, neví jak, ale potřebuje mít ve svém magazínu editorial s pěknou fotkou. A tak musí nějaký nebožák sednout a napsat pár slov od srdce, tedy od cizího srdce. Nebo jasný a pádný názor, tedy cizí jasný a pádný názor. Případně pěkný životní zážitek nebo nějakou […]

Doporučujeme, Firemní časopis, Editorial

« Předchozí 1 2 3 4 … 6 Další »
  • Populární
  • Nejnovější

Jak napsat úvodník, který si někdo přečte

Co stojí jeden post?

Trefa do černého aneb jak vzniká název časopisu

Jak může nuda pomoci marketingu?

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Jak se dostat ke čtenáři?

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Čtenáři se chtějí bavit

Hláška dne

„Ta zelená je moc zelená. Je to vůbec naše zelená?”

Facebook

Archiv

  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Prosinec 2016
  • Listopad 2016
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Červenec 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Únor 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Květen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Únor 2015
  • Leden 2015
  • Prosinec 2014
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014

Rubriky

  • Content marketing
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Nezařazené
Boomerang Communication
    • Firemní časopisy
    • Online a sociální média
    • Případové studie
    • Návod
    • Redakce
    • Kontakt
    • Boomerang 

    • © 2021 
      Boomerang Communication

      Web by
      CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE