Firemní časopisy

Lidé nedočítají a otravují

Způsob, jakým čtenáři vnímají firemní obsah, se v posledních letech dost změnil. V současné době se výrazně prosazují také dva zajímavé fenomény: nedočítavost a nenávistné reakce.

Přeskakuji, tedy jsem

Nedočítají

Fenomén nedočítavosti má svoje kořeny ve sledování více zdrojů najednou – typicky televize a časopis, nebo internet a televize – a v bulvarizaci formy informací. Lidé prostě při čtení přeskakují, nedočítají, vybírají si, surfují a vrací se. Tomu se každý, kdo chce uspět, musí umět přizpůsobit. V kurzu je jednoduchost a stručnost, čím dál více se prosazuje infografika a obrázky na úkor textu. Jednotlivé kanály – tisk, internet, tablety – se co do formy přibližují. Příkladem budiž třeba časopis Wired, jehož typografie má kořeny v internetu. Nejlepší studii přináší Google.

 


Veronika Slavíková

O autorovi: Veronika Slavíková

S Boomerangem spojila i své studium na VŠE v Praze, kde obhájila diplomovou práci o efektivnosti palubního magazínu ČSA Review. Pět let zkušeností s projektovým managementem získala u společnosti zabývající se dotacemi z fondů EU. Marketing se jí dostal do krve během tří let v reklamní agentuře. Stará se o Šťávu od ČEZu, Review od ČSA nebo Výhledy od Veluxu. Nevěří na „kdyby“ a každý dobrý nápad ještě vylepší.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

21 − = 12

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.