Firemní časopisy

Čtenářské pasti: chytit a nepustit

Když chcete v divočině chytit kořist, musíte připravit past. Se čtenáři je to stejné. Pozornost je jako divoký zajíc hopkající mezi těkavými myšlenkami, vyrušujícími emaily, náhlými telefonáty a nesoustředěností. Chcete-li chytit pozornost svého čtenáře, naplňte firemní časopis čtenářskými pastmi.

Čtenářské pasti

Tyhle graficko-textové elementy obsahu, které zachytávají čtenářovo oko a zvyšují čtenost magazínu, jsou ve dnešní uspěchané době klíčové. Mistry v jejich používání jsou life-stylové tituly, které – často navzdory plytkému obsahu – dokáží provést čtenáře časopisem jako po červeném koberci. Čtenářské pasti našemu oku ukazují „cestu“ magazínem a navigují, aby mu neuniklo nic z toho, co ho zajímá.

Jednotlivých čtenářských pastí je tak mnoho, jako je myšlenek a kreativity mezi grafickými designéry. Mrkněte, na základní kousky mozaiky:

  • Popisky pod fotografiemi (nejčtenější element vůbec)
  • Citace v textu
  • Kapitálky na začátku odstavce
  • Nadpisy, mezinadpisy
  • Nadpisy, mezinadpisy
  • Shrnutí, boxy
  • Texty kombinované s fotografií
  • „Call to action“ zvolání
  • Ozdobné grafické elementy
  • Různé tvary a barvy střídající se v textu

Chcete-li se naučit čtenářské pasti používat, prolistujte si úspěšné bulvární a lifestylové tituly. Dají vám inspiraci, jak „prodat“ obsah vašeho firemního článku pomocí kombinace textu a grafiky. Protože lov na čtenáře je vaší jedinou prioritou při vydávání vlastního firemního média. Past sklapne a čtenáře už nepustí!

 

_01_montaz_final_

02_montaz_final_

 

_03_montaz_final_

 

04_montaz_final_

 

_05_montaz_final_

 

06_montaz_final_

 


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

, , ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

− 5 = 1

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.