Firemní časopisy

8 tipů pro super titulky

1.

Používejte v titulcích čísla: „22 rad, jak zlepšit kariéru. 5 způsobů, jak čerpat dovolenou. 7 otázek pro Jana Podlahu.” Čísla čtenáři říkají, že jste udělali výběr za něj a to, co najde, je tutovka.

2.

Pokud položíte na titulní straně otázku, odpovězte tamtéž: „Týden dovolené navíc? Od ledna pro všechny.“

3.

Titulek napsaný největším fontem nemusí patřit hlavnímu tématu magazínu. Nevystřílejte dvě rány jedním nábojem.

4.

Při psaní titulků myslete na typického čtenáře. Použijte slova jako dieta, krása a móda, pokud je vaším čtenářem žena. Nebo sex, auta a svaly, pokud je čtenář muž.

5.

Střídejte typografii a barvu písem na titulní straně, abyste zdůraznili jednotlivá sdělení.

6.

Používejte expresivní výrazy, abyste vzbudili čtenářovu pozornost: „Nejlepší, nejkratší, rychlý, super, zázrak…“. Nesmíte se bát.

7.

Kupte si nejúspěšnější volně prodejné magazíny na trhu a prostudujte jejich titulky. Zkuste ty své, firemní, přepsat ve stejném duchu. Funguje?

8.

Neberte předchozích sedm tipů jako dogma. Můžete kterýkoli z nich porušit, a přesto může vaše titulka skvěle prodávat obsah uvnitř magazínu.

Časopisy pro ženy vědí, jak na to. Styl textů a fotografií vybrušují desítky let jako diamant, aby nalákaly ženy k pultu se záplavou barevných obálek. Intelektuál nad výsledkem sice ohrne nos, ale nese to své plody.

 


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

6 + 2 =

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.