Firemní časopisy

25 minut slávy

Má vůbec cenu v době, kdy se dá na internetu publikovat prakticky s nulovými náklady, vyhazovat peníze za tisk? Určitě ano. 

Síla tištěného časopisu (novin, brožury, knihy etc.) spočívá právě v tom, že jde o něco hmatatelného. Můžete si ho nechat rozečtený na záchodě, vzít si ho s sebou do čekárny k zubaři nebo ho věnovat příbuzným s nenápadným připomenutím, že na straně 12 je taky něco o vás.

8 sekund nebo 25 minut?

Podle výzkumu agentury Millward Brown klikne na reklamní banner na internetu pouhých 0,5 % návštěvníků webové stránky, i úspěšný billboard člověka zaujme jen na 8 sekund, rádiový spot na 20 sekund a televizní reklama na 30 sekund. Během televizního reklamního bloku si navíc většina diváků odskočí uvařit kávu nebo přepne na jiný program. Oproti tomu čtením firemního magazínu tráví běžný čtenář 25 minut! Pokud je navíc magazín šikovně udělaný, nevnímá jej ten, kdo ho zrovna drží v ruce, jako marketingový produkt, ale jako něco, co si čte ve volném čase a relaxuje přitom. Logicky je pak mnohem přístupnější sdělením, které firma prostřednictvím svého magazínu šíří.


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

1 + 5 =

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.