Content marketing,Firemní časopisy,Online a sociální média
Tvrzení v nadpisu platí také pro listovací online magazíny, PDF soubory rozesílané e-mailem a všechny ostatní formáty, které mají strukturu a vizuální podobu tištěného časopisu, pouze jsou distribuovány elektronickou cestou. To se samozřejmě netýká skutečných online magazínů ve smyslu skutečného HTML responzivního webu s interaktivními prvky (videa, animace, prokliky atd.). Ty fungují velmi dobře, protože respektují nároky a návyky čtenářů při konzumaci online obsahu.
Tabletové magazíny začaly masivně vycházet v roce 2010. Samotný Apple uzavřel dohodu s Rupertem Murdochem a začal vydávat společný tabletový deník. V roce 2016 ale bublina splaskla, protože se ukázalo, že přenesení tištěného obsahu v prakticky nezměněné podobě do online prostředí čtenáře prostě neoslovuje v takové míře, jak vydavatelé čekali. Prodeje českých online magazínů se na vrcholu pohybovaly jen v jednotkách tisíců a nepřinášely svým vydavatelům žádný zisk. Dotyk to zabalil minulý rok.
Pro zajímavost: Prodej tabletů v Česku klesl a chmurný bude i letošní rok.
www.computerworld.cz/analyzy-a-studie/prodej-tabletu-v-cesku-klesl-chmurny-bude-i-letosek-52666