Content marketing,Firemní časopisy
Když si chceme odpočinout, nejspíš odložíme notebook a sáhneme po knize. Když si chceme pochutnat, nepůjdeme do rychlého občerstvení, ale dáme si něco pomalu taženého v restauraci vyznávající filozofii Slow food. V současné, stále rychlejší době se učíme zpomalovat a to je šance pro tištěné magazíny nabízející pomalejší a důkladnější čtení, během něhož vás neotravují blikající reklamní okna a oznámení o obdrženém e-mailu na spodní liště monitoru.
Počet tištěných magazínů se dotkl dna a nyní bude stoupat. Známé značky začnou znovu používat tisk jako tradiční, bezbariérové médium s fyzickými/haptickými výhodami, které jsou online médiem nenahraditelné. Budeme svědky vzniku tištěných magazínů u tradičních online značek, které začínají chápat podstatu a výhody tištěného média.
Příklady online firem, které se chlubí vlastním tištěným magazínem:
Web propojující mladou generaci se zájmem o módu nedávno oznámil svůj záměr vydávat časopis. Nemá přitom jít o módního magazín nebo katalog, ale o obraz globálního životního stylu komunity mladých lidí sdružených okolo VFibes.
http://mashable.com/2016/07/11/vfiles-launches-magazine-womb/#kWMh6pgCWPqY
Online služba zprostředkující pronájem ubytování má vlastní tištěný magazín Ananas, ve kterém vypráví neuvěřitelné příběhy lidí z početné rodiny Airbnb a ukazuje, jak žijí lidé ve městech.
https://www.airbnb.com/pineapple
Tištěný magazín Think Quarterly z dílny Googlu ukazuje reálný svět obklopující ten virtuální. Je to pestrá škála myšlenek a názorů, které vám pomohou vidět budoucnost naší planety v novém světle.
https://www.theguardian.com/media/pda/2011/mar/24/google-launches-think-quarterly-magazine
Firemní časopis, Trendy, Content marketing