Content marketing,Firemní časopisy

Papír se vrací

13 Úno , 2017  

Trendy v content marketingu 2017 I.

Papír se vrací

Když si chceme odpočinout, nejspíš odložíme notebook a sáhneme po knize. Když si chceme pochutnat, nepůjdeme do rychlého občerstvení, ale dáme si něco pomalu taženého v restauraci vyznávající filozofii Slow food. V současné, stále rychlejší době se učíme zpomalovat a to je šance pro tištěné magazíny nabízející pomalejší a důkladnější čtení, během něhož vás neotravují blikající reklamní okna a oznámení o obdrženém e-mailu na spodní liště monitoru.

Počet tištěných magazínů se dotkl dna a nyní bude stoupat. Známé značky začnou znovu používat tisk jako tradiční, bezbariérové médium s fyzickými/haptickými výhodami, které jsou online médiem nenahraditelné. Budeme svědky vzniku tištěných magazínů u tradičních online značek, které začínají chápat podstatu a výhody tištěného média.

Příklady online firem, které se chlubí vlastním tištěným magazínem:

VFiles

Web propojující mladou generaci se zájmem o módu nedávno oznámil svůj záměr vydávat časopis. Nemá přitom jít o módního magazín nebo katalog, ale o obraz globálního životního stylu komunity mladých lidí sdružených okolo VFibes.

http://mashable.com/2016/07/11/vfiles-launches-magazine-womb/#kWMh6pgCWPqY

Airbnb

Online služba zprostředkující pronájem ubytování má vlastní tištěný magazín Ananas, ve kterém vypráví neuvěřitelné příběhy lidí z početné rodiny Airbnb a ukazuje, jak žijí lidé ve městech.

https://www.airbnb.com/pineapple

Google

Tištěný magazín Think Quarterly z dílny Googlu ukazuje reálný svět obklopující ten virtuální. Je to pestrá škála myšlenek a názorů, které vám pomohou vidět budoucnost naší planety v novém světle.

https://www.theguardian.com/media/pda/2011/mar/24/google-launches-think-quarterly-magazine

 

 


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

, ,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 + 6 =

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.