Content marketing

Co nám do domu přinesl rok 2016?

Naučil jsem se učit od mladších kolegů. Naučil jsem se, že nechuť šoupat myší, neschopnost soustředit se a naopak schopnost utíkat od práce na iDnes a Facebook se jmenuje prokrastinace. Naučila jsem se vyrovnat se s každou radikální změnou (a že jich bylo hodně). Letos jsem se naučila básničku: Spadla kočka do betonu, smočila se trošku. Život ji už nevrátíme, máme alespoň sošku – pro zkulturnění kolektivu, zlepšení rétoriky, prezentačních dovedností….ideál. V každém, ale opravdu v každém z nás je kus ajťáka. I ajťáci mají duši, no fakt. Naučil jsem se, nikdy se nic nedomnívat. Když klient říká, že chce něco odvážného, většinou si pod tím nepředstavuje takovou divočinu jako vy. Naučila jsem se netrápit se malichernostma a taky skládat papírové jeřáby. Já jsem se naučil, jak důležitá je synergie kvalitního obsahu s výkonovou částí, dělá to divy! Největší objev roku 2016 je pro mě to, že na Štrosmajeráku prodávají tak velké kremrole, že nám stačí jedna pro celý kancl. Naučila jsem se, že v našem domě nemá smysl držet dietu. Letos se mi podařilo najet asi 100 kilometrů myší bez vážnější nehody a oběti na životech. Naučil jsem se kompletovat adventní kalendáře. Zjistil jsem, že na terase nebo v zahradě se jí líp, pokocháte se parádním výhledem a navíc pak nemusíte ještě čistit klávesnici od rýže. Naučila jsem se, že when someone brings milka do kanclu, musíš jíst before Malkus a Filip přijde. Já jsem se letos naučil, jak žít. Čas je relativní. Nejdůležitější je hýčkat si traffic managera, to pak mate hladký průběh zakázky ve studiu v kapse, Leni koupím ti čokoládu, jo? Když klient nechce sex, tak mu ho tam nedávejte. A vy jste věděli, že časáky z roku 2012 najdete na serveru 192.168.6.12? I Lorem Ipsum má svůj význam. Naučila jsem se, že Troja je ještě Praha, i když tu sníh odklízí traktor. Letos se mi znovu potvrdilo staré známé, že s úsměvem jde všechno líp. S dobrým harmonogramem lze odejít do tisku i do porodnice v jeden den. Naučil jsem se, jak se dělá šipka a proč bych měl jíst řeřichu. Vlastně nic, už jsem všechno uměl z minulého roku, ale určitě se ode mě mohli hodně naučit ostatní. Vyjít se dá s každým – někdy.


Andrea Krenková

O autorovi: Andrea Krenková

Během své praxe nasbírala zkušenosti z marketingu, obchodu a komunikace. V Boomerangu má ve svém portfoliu klienty z oblasti módy, financí i automobilového průmyslu. Vystudovala Mediální studia na Karlově univerzitě. Baví ji, že si i v práci může číst časopisy.

,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

+ 11 = 16

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.