Content marketing,Firemní časopisy,Online a sociální média

Content hub = propojení a násobení dosahu

20 Úno , 2017  

Trendy v content marketingu 2017 II.

Tisk nestojí sám: content hub, propojení a násobení dosahu

Tištěné médium rozhodně není mrtvé, už nikdy ale nebude dobře fungovat jen samo o sobě. Spíše bude součástí jakéhosi obsahového hubu (rozbočovače), který se snaží určité sdělení doručit konzumentům pomocí několika, vzájemně se podporujících formátů (tisk+online+social+newsletter). Čtenář si pak sám vybere, který mu nejvíce vyhovuje. Na značkách je, aby mu vyšly vstříc, a připravily všechny možnosti (strategie pavoučí sítě).

Příklad: VW, uvedení nového modelu Tiguan – od modelu, přes tištěný magazín, po další média.

Distribuce je klíčem k úspěchu média. Čím více formáty na čtenáře zacílíte, tím vyšší bude čtenost vašeho firemního média. Kombinujte více kanálů a různé formáty jednoho příspěvku pro znásobení efektu dosahu/čtenosti firemního média.


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

59 − = 58

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.