Content marketing,Firemní časopisy,Online a sociální média

Celý úspěch stojí a padá silou značky

13 Bře , 2017  

Trendy v content marketingu 2017 V.

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Gravitační komunikace: to, co stojí ve středu vašeho obsahového marketingu, je značka.

Značka je hlavní zdroj vašeho vyprávění. Čím silnější jádro – definice a platforma značky – tím lepší a uvěřitelnější příběhy. Tyto příběhy vytváří gravitační pole značky, které přitahuje zákazníky. Čím silnější gravitační pole, tím blíže jsou ke značce, tím lépe ji poslouchají a vnímají. Reklama pak vytváří několikrát do roka erupce z jádra – kampaně. Tehdy vám také dojde, že kampaň nemusí být zas tak silná, máme-li v gravitačním poli dostatečně silnou skupinu zákazníků. Proto je content marketing tak významný. Svou roli hraje i tím, jak rychlou zpětnou vazbu dokáže generovat. Pohybujete-li se na sociálních sítích, získáváte reakce na svá sdělení v řádu vteřin a můžete pak věci měnit podle potřeby. To žádná reklamní kampaň nedokáže.

Content marketing znamená každodenní komunikaci postavenou na dobrovolnosti. Oč větší nároky jsou na něj kladeny, o to silnější má následně dopad na chování zákazníků. Obsahový marketing umožňuje udržovat zákazníky v gravitačním poli značky. Samozřejmě tedy za předpokladu, že je uvěřitelný a v souladu s platformou značky.

Síla značky a kvalita obsahu si prostě maže trendy na chleba.

Přes všechny trendy a možnosti, kudy své firemní médium můžete vést, zůstává pravdou, že prvořadá je kvalita provedení. Anna Wintourová, šéfredaktorka Vogue říká: „Vůdcovství znamená vybrat nápad a provést ho. Nápady jsou po tuctech za babku.“

Více zde: https://firemnimedia.cz/content-marketing/content-marketing-cerna-dira-gravitacni-pole/

 


Martin Vymětal

O autorovi: Martin Vymětal

Má na starosti obchod, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing vydavatelství. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Zaměřuje se na efektivitu a promýšlí projekty tak, aby klientům přinášely peníze. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

,

Sdílejte článek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

40 − 31 =

Přihlaš se k odběru newsletteru a již nikdy nepříjdeš o žádný článek.