Bez korektury

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu

Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Boomerang 
Bez korektury
Nejlepší zdroj informací o firemním obsahu
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt
  • Boomerang
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Redakce
  • Kontakt

Content marketing Firemní časopisy Návod

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Nejlepší je, když je ve svých textech vůbec nevidíte. Řeč je o překlepech a vůbec všech gramatických a stylistických chybách, které tam byly – a už nejsou.   Lisdký mzoek je sochepn bez věštích prbloémů čsít i txet, ketrý zdnálviě ndáevá smsyl. Úkolem editorů, odpovědných redaktorů a hlavně korektorů a korektorek však není trénovat čtenářův mozek. Cílem je pouštět ven pouze články, […]

Doporučujeme, Firemní časopis, Content marketing, potíže

Content marketing Firemní časopisy Online a sociální média

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Trendy v content marketingu 2017 V. Celý úspěch stojí a padá silou značky Gravitační komunikace: to, co stojí ve středu vašeho obsahového marketingu, je značka. Značka je hlavní zdroj vašeho vyprávění. Čím silnější jádro – definice a platforma značky – tím lepší a uvěřitelnější příběhy. Tyto příběhy vytváří gravitační pole značky, které přitahuje zákazníky. Čím silnější gravitační pole, tím […]

Trendy, Content marketing

Content marketing Firemní časopisy Online a sociální média

Čtenáři se chtějí bavit

Trendy v content marketingu 2017 IV. Čtenáři se chtějí bavit a je jim jedno s kým Čtenáři přestávají rozlišovat, zda konzumují firemní médium nebo objektivní zpravodajství. Návštěvnost a čtenost firemních magazínů často překonává tradiční zpravodajská média a lidé je začínají brát jako rovnocenný zdroj informací stejně jako tradiční zpravodajství. Výzkumy žáků středních amerických škol ukazují, že žáci nejsou schopni rozlišit […]

Efektivita, Trendy, Content marketing, content

Content marketing Firemní časopisy Online a sociální média

Tablet je mrtvý

Trendy v content marketingu 2017 III. Tabletové magazíny jsou definitivně mrtvé Tvrzení v nadpisu platí také pro listovací online magazíny, PDF soubory rozesílané e-mailem a všechny ostatní formáty, které mají strukturu a vizuální podobu tištěného časopisu, pouze jsou distribuovány elektronickou cestou. To se samozřejmě netýká skutečných online magazínů ve smyslu skutečného HTML responzivního webu s interaktivními prvky (videa, animace, prokliky […]

Trendy, Content marketing

Content marketing Firemní časopisy Online a sociální média

Content hub = propojení a násobení dosahu

Trendy v content marketingu 2017 II. Tisk nestojí sám: content hub, propojení a násobení dosahu Tištěné médium rozhodně není mrtvé, už nikdy ale nebude dobře fungovat jen samo o sobě. Spíše bude součástí jakéhosi obsahového hubu (rozbočovače), který se snaží určité sdělení doručit konzumentům pomocí několika, vzájemně se podporujících formátů (tisk+online+social+newsletter). Čtenář si pak sám vybere, který mu […]

Trendy, Content marketing

Content marketing Firemní časopisy

Papír se vrací

Trendy v content marketingu 2017 I. Papír se vrací Když si chceme odpočinout, nejspíš odložíme notebook a sáhneme po knize. Když si chceme pochutnat, nepůjdeme do rychlého občerstvení, ale dáme si něco pomalu taženého v restauraci vyznávající filozofii Slow food. V současné, stále rychlejší době se učíme zpomalovat a to je šance pro tištěné magazíny nabízející pomalejší a důkladnější čtení, během […]

Firemní časopis, Trendy, Content marketing

Content marketing Firemní časopisy

Pište a možná povýšíte

Na světě existují stovky milionů blogů a nelze zrovna říct, že by jejich tvůrci v takové konkurenci bažili po slávě. Proč tedy lidé vlastně píšou? George Orwell říkával, že z čistého egoismu – chceme, aby se o nás mluvilo ještě dlouho po tom, co dopíšeme poslední řádky. Nebo to děláme proto, abychom nejen slepě konzumovali, ale taky něco sami […]

Doporučujeme, Content marketing, příběhy

Content marketing

Co nám do domu přinesl rok 2016?

Naučil jsem se učit od mladších kolegů. Naučil jsem se, že nechuť šoupat myší, neschopnost soustředit se a naopak schopnost utíkat od práce na iDnes a Facebook se jmenuje prokrastinace. Naučila jsem se vyrovnat se s každou radikální změnou (a že jich bylo hodně). Letos jsem se naučila básničku: Spadla kočka do betonu, smočila se trošku. Život ji už […]

Content marketing

Content marketing

Content marketing: černá díra, nebo gravitační pole?

Co obor content marketingu nejvíce potřebuje? Kuráž a lásku k myšlení. Namístě je tak Platónovův citát: „Údiv je počátek filosofie.“ Když se přestaneme divit, naše práce ztratí smysl a budeme jen prodavači produktů. Stále si kladu otázku, proč je komunikační obor tak podceňovaný až opovrhovaný a proč zejména content marketing nehraje významnější roli, jež mu zcela jistě náleží. I proto […]

Doporučujeme, Content marketing

  • Populární
  • Nejnovější

Jak napsat úvodník, který si někdo přečte

Co stojí jeden post?

Trefa do černého aneb jak vzniká název časopisu

Jak může nuda pomoci marketingu?

Nenápadné kouzlo kvalitní korektury

Jak se dostat ke čtenáři?

Celý úspěch stojí a padá silou značky

Čtenáři se chtějí bavit

Hláška dne

„Ta fotka je ale na monitoru přes celou stránku.”

Facebook

Archiv

  • Květen 2017
  • Březen 2017
  • Únor 2017
  • Prosinec 2016
  • Listopad 2016
  • Říjen 2016
  • Září 2016
  • Červenec 2016
  • Červen 2016
  • Květen 2016
  • Duben 2016
  • Březen 2016
  • Únor 2016
  • Leden 2016
  • Prosinec 2015
  • Říjen 2015
  • Září 2015
  • Srpen 2015
  • Červenec 2015
  • Červen 2015
  • Květen 2015
  • Duben 2015
  • Březen 2015
  • Únor 2015
  • Leden 2015
  • Prosinec 2014
  • Listopad 2014
  • Říjen 2014
  • Září 2014

Rubriky

  • Content marketing
  • Firemní časopisy
  • Online a sociální média
  • Případové studie
  • Návod
  • Nezařazené
Boomerang Communication
    • Firemní časopisy
    • Online a sociální média
    • Případové studie
    • Návod
    • Redakce
    • Kontakt
    • Boomerang 

    • © 2021 
      Boomerang Communication

      Web by
      CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE